1. Pitanje broj: #8897
moja cerka ima 25 godina.od pre tri godine postala je vegetarijanac a pre dve vegan,znaci ne jede ni mleko,med,nista sto je blisko povezano sa zivotinjama.mozete li mi reci koliko je to dobro i da li joj moze pogorsati zdravlje nedostatak vitamina,mada nikako ni ne mozemo uticati na nju bar da unosi mlecne proizvode.puno hvala .pozdrav Ruza
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• Vegani su najstrozi vegetarijanci i anjteze je kod njih postici pravilnan unos svih potrebnih nutrijenata. Da ne bi doslo do zdravstevnih problema, vrlo je korisno da Vasa cerka poseti nutricionistu koji bi joj pomogao u planiranju ishrane. Samostalno sastavljanje jelovnika u njenom slucaju je rizik.Medjutim, ukoliko se dobro sastavi jelovnik ne bi trebalo da dodje do biko kojih zdravstvenih poremecaja