1. Pitanje broj: #8895
Kako treba da se hrani osoba koja ima psorijazu,posto sam cula da hrana ima dosta uticaja na tu bolest? Hvala
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• Do sada nisam imala priliku da sastavljam jelo9vnik osobi oboleloj od psorijaze, Sve sto znamo tomeje na nivou teorije iz strucne literature koja je i Vama dostupna preko interneta. Nisam ni ucestvovalau bilo kojoj studiji sa ansim pacijentima da bih Vam dala kvalitetan odgovor. Uzroci psorijaze se jkos istrazuju, ali ishrana nije najvazniji razlog za pojavu bolesti i njenih simptoma