1. Pitanje broj: #8846
Postovana doktorka, imam 21 godinu, visoka sam 170 cm i teska 81 kg. Zelim da smrsam i naravno uz pravilnu ishranu. Svadba mi je 05.10. pa bih zelela da i do tog datuma skinem koji kilogram. Unapred hvala i nadam se da cete mi napisati dijetu i ako postoji neki lek kojinije stetan jer nakon svadbe suprug i ja planiramo bebu. Hvala jos jednom Ne bolujem niodcega, pre dva meseca sam imala spontani i u porodici niko nije podlezan gojenju, cak nisam ni ja bila, ova kilaza mi je zbog nepravilne ishrane
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• Nisam pristalica brzih dijeta i smatram ih komercijalnim mamcem, ali kako ste buduca mlada, odlucila sam da Vam to bude svadbeni poklon od mene. Doricak 2 kasike musli sa niskomasnim jogurtom 200g, ili komad mladog sira sa tostom i cajem ili jedno jaje sa mlekom ili sok od saragrepe ili paradjza i kifla, ili integralno pecivo i meko solja. Za uzinu uvek voce ili vocni sok, za rucak supa bista jedan tanjir , salata neograniceno, koamd belog mesa oko 150g ili ribe, sa krompirom ili makaronama u veicini trecine tanjira i dosta tecnosti. Uzina sok od sveze cedejnog voca ili povrca, za veceru piza vegetarijana jedno parce, ili kleb, margarin, caj, ili sopska salta ili salata sa tunjevinom i par maslina. Sto vise dana izdrzite do svadbe uspeh ce biti veci, a ukoliko i preskocite neki dan necete dodati kilograme