1. Pitanje broj: #8297
dali su proteini stetni?kupio sam GEIDER ov protein za povecavanje misicne mase posto idem u teretanu. imam malo kilograma 70kg visina 190 imam 19 god to su mi svi preporucili da pijem.nisam imao nikakvu ozbiljniju bolst imao sam samo sum na srcu koji mislim da je nestao.dali bi smeo to da pijem?
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• unos proteina ne bi trebalo da prelazi 1,25g u Vasem zivotnom dobu, ali imajte na umu da osim putem preparata proteine unosite i hranom mesom, jajima, mlekom i njihovim proizvodima, a i manje mahunarkama, zitaricama. Morala bih da vidim deklaraciju da bih Vam dala tacan odgovor koliko preparata treba da unosite. Dakle kljucni odgovor je koliko a ne da li smete