1. Pitanje broj: #8290
hteo bih da se raspitam i posavetujem sa Vama o uzimanju suplemenata i to proteina i kreatina. interesuje me koje su potencijalne opasnosti??? naslusao sam se raznih gluposti i ljudskih predrasuda tako da mislim da je vreme za par saveta kompetetne osobe unapred zahvalan
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• Veoma cesto odgovaram na ovakva pitanja. Unos proteina je stetan u vecim kolicinama zato sto opterecuje bubrege. Dnevno se preporucuje od o,75 do 1,25g za zdrave ljude, te treba voditi racuna ukoliko posezete za suplementima koje kolicine unosite.Prema mnogim naucnicima kreatinin pomaze sportiszima u postizanju boljih rezultata