Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #5791
Moj brat je nepokretan, i ima veoma tvrdu stolicu. Da li mozete da nam kazete koju hranu bi trebalo da jede ili da nas uputite u kojoj oblasti da postavimo ovo pitanje a vezano za tvrdu stolicu. Unapred zahvalni.
Odgovoreno: 24. 05. 2008.
• Treba da unosi najmanje 2 l tecnosti dnevno, dan moze da zapocne sa unosom pola solje soka dobijenog od nekoliko suvih smokava i sljiva koje su preko noci odstajale, uopste treba da unosi dosta svezeg voca, povrca i integralnih zitarica, da izebgava masna mesa, tvrdo kuvana jaja, a ukoliko to sve ne pomogne moze da uzima suplemente npr. laktulozu 2 puta po 80mg. Suplemente treba uzimati najmanje mesec dana da bi dali efekte i izbegavati one koji stvaraju zavisnost