1. Pitanje broj: #50284
Postovani, pripremam se za polaganje ispita iz higijene i naisao sam na problem. . . . . . Principi redukcione dijete, tako glasi pitanje, nemam nigde u knjigama opisano. 1. Kako se odredjuje kolicina kcal koja se redukuje 2. Vrste red. Dijeta 3. Postupak propisivanja dijete hvala vam na razumevanju, nadam se da sam naisao na pravu adresu!
Odgovoreno: 17. 01. 2010.
• Poštovani,
Pogledajte stetoskop dijeta o vrstama dijeta. Kolicina kcal koja se redukuje odredjuje se individualno, najpre se izracuna energetska vrednost obroka za datu osobu pa se oduzme 200 do 500 kcal, zavisi od terapijskogcilja. Ambualntno se ne ide ispod 1200 kcal obicno, redje 1000
Pozdrav