Pre godinu dana imala sam hepatitis b, vise nemam, povremeno imam problem sa zeludcem zbog zeludacne kile, zanima me; dali bi mi stetilo ako bih drzala atkinsonovu dijetu. Unapred hvala.
Poštovana, Donekle da ukoliko biste jeli suhomesnate proizvode i iznutrice u vecoj meri, inace ne bi trebalo ukoliko je sprovodite navise tri nedelje Pozdrav