1. Pitanje broj: #44786
Imam 20 god i amaterski se bavim bodibildingom ali imam viska masnih naslaga, narocito u predelu stomaka. Da li bi izbacivanje vecere dalo nekih rezultata i koliki bi trebao biti odnos masti proteina i ugljenih hidrata u ishrani da bi doslo do redukovanja masti i ocuvanja misicne mase? Koliko uticaja ima vecera iskljucivo na nivou proteina (iz hrane) ? Pozdrav
Odgovoreno: 22. 11. 2009.
• Poštovani,
Ne vredi da izbacuejte samo veceru, a sto se tice amsti njih treba da unosite anjvise trecinu energetske vrednosti obroak, proteina anjvise do 1 g po kg telesne mase, a ostalo su ugljeni hidrati. Vecera samo do rpoteina ne utice na ravoj misica vec se gleda celodnevni obrok
Pozdrav