Poštovani, Proteini su neophodni za razvoj misica, a najbolji izvori iz hrane su belance, mleko i mlecni proizvodi, riba i meso. Pozeljan unos za zdrave ljude je oko 0, 85 g po kg telesne mase. Bitno je da se dnevno ne prekorace vrednosti od 1, 25 g po kg telesne mase, zato sto se onda previse opterecuju bubrezi Pozdrav