1. Pitanje broj: #42757
Poštovani, da li je u atkins dijeti dozvoljena i salama, šunka, u smislu naveden recept za doručak -omlet sa šunkom- i da li je dozvoljena samo kuvana riba ili može i pržena samo u ulju?
Odgovoreno: 23. 10. 2009.