Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #27228
Poštovani dr,
Dobar dan, zovem se Milan. Nedavno sam doživeo akutni infarkt prednjeg zida miokarda. Uz terapiju lekovima (pijem: dilcoran, zyllt, midol, simvastation, omeprol, lorayepam, i nitroglicerin po potrebi) koje pijem, doktorka nije ništa rekla o ishrani šta smem ili ne kada sam izašao iz bolnice, jer sam primetio da povremeno imam mučnine, nakon jela. Interesuje me, gde postoje nutricionisti koji se bave ishranom srčanih bolesnika ili šta mi vi savetujete u pogledu ishrane. Koje namirnice smem slobodno da jedem a koje bi trebalo da izbegavam?
Srdačan pozdrav! Milan
Odgovoreno: 25. 04. 2009.