1. Pitanje broj: #2572
Postovana doktorka imam decaka od 3 godine i sest meseci.Ide u vrtic od  15,5 meseci.Dobrog je zdravsvenog stanja,ali imamo problem sa hranom.Po  dolasku iz vrtica(oko 14i30h)uvek jede i kuci kuvano jelo.Uglavnom sve  jede.Nesto vise a nesto manje voli,medjutim ako sam jede to traje  satima(drzi hranu u ustima i sl.),a ako ga mi hranimo sve ide brze.Kako  da  mu izbacimo ovu losu naviku.da li da ukljucimo Pikovit ili nesto  sl?Unapred zahvalna. mama
Odgovoreno: 24. 01. 2008.
• pre svega nista na silu, detetu ne obracajte previse paznje dok traje  obrok, nahranite ga, nije problem sto nije potpuno samostalan, pikovit  se moze dodati u zimskim emsecima, ali on utice na apetit kod iyuzetno  slabojedne dece, nije neophodan kod vaseg deteta, uostalom posavetujte  se i sa pedijatromn