Pre nekih mesec dana sam pocela da pijem DYM BURNER,sredstvo koje se
preporucuje za sagorevanje masti,uz treninge.Vezbam u teretani
redovno,ali nisam smrsala niti gram.Ujedno sam redukovala ishranu,ne
znam sta da radim...Ocajna sam!Imam 60 kg,visoka sam 170cm.Sta da
radim?Koliko je nezdrav ovaj preparat?
UNAPRED ZAHVALNA
Verovatno Vam dijeta nije individualno uskladjena. Niejdan preparat nije
cudotvoran, a uzgred taj o kome govorite mi je potpuno nepoznat po
sastavu. Ne treba piti nista na svoju ruku bez konsultacije sa
strucnjakom. Mislim da Vam ne bi skodio pregled u sdavetovalistu za
dijetetiku ili poseta kvalifikovanom salonu za fitness.
Dr Maja
Pitanje broj: #224
Odgovoreno: 17. 03. 2007.UNAPRED ZAHVALNA