Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #223
Postovana doktorko, imam 25 godina, u decembru sam se zaposlio (kancelarijska vrsta posla) i od tada sam se ugojio 14 kilograma, a prestao sam i da pusim u ovom periodu. Molio bih Vas za savet u vezi sa ishranom, na duzi period, sta je najbolje za dorucak, rucak, veceru, koje namirnice izbaciti sa jelovnika a koje ubaciti...
Unapred Vam puno hvala.
Odgovoreno: 17. 03. 2007.
• dragi Ivane, zao mi je sto precenjute moje mogucnosti. Sajt sredjujem volonterski i nisam u moguccnosti da Vam odgovorim zato sto mi je neophodno najmanje pola sata do sat da Vam odgovorim pisano na sva Vasa pitanja. Pregled i individulana dijeta prema Vasim telesnim merama, navikama i vrsti posla je jedino resenje uz korigovanje fizicke aktivnosti.
Vasa dr Maja