Postovanje,
Molim Vas da mi odgovorite: u kom bebinom mesecu je, prema novim
pedijatrijskim preporukama, preporucljivo uvesti kravlje mleko, zumance
i psenicno brasno u ishranu?
Pozdrav
Milica Ristic
za ishranu do druge godine zivota najmerodavniji su pedijatri. Odgovor
je iskljucivo dojenje sto duze, najmanje 6 meseci, dakle sva hrana ide
od 7 meseca najranije
Pitanje broj: #175
Odgovoreno: 12. 03. 2007.Pozdrav