Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #1638
postovana doktorice,pokusavam cijelo jutro da pretrazivanjem internet   stranica pronadjem dijetu bez soli i ugljenih hidrata.Slucajno sam naisla   na   vasu stranicu,pa bih vas zamolila za pomoc.Evo o cemu se radi,prijateljica   mi je obolila od mijastenije gravis i nakon terapije u bolnici su joj   rekli   da ne smije da unosi so i secere,pa ako vam nije problem da mi posaljete   neku dijetu ili plan ishrane za ovaj slucaj.Unaprijed hvala...Pozz
Odgovoreno: 12. 11. 2007.
• To zahteva malo vise vremena . Ukratko vazno je da ne dosoljava jela i  da kuva sa kalijumovom solju ona je zamena za antrijumsku so, slana a  nije stetna za Vasu prijateljicu. Takodje konzervisane namirnice, gotove  supe, dimljene i soljene mesen proiyvode i vegetu treba potpuno  izbaciti. Sto se secera tice misli se na beli secer, secer iz voca i  povrca se moze nesmetano jesti, kao i mlecni proiyvodi i skrob