1. Pitanje broj: #1401
Postovanje, Kao prvo unapred Vam se zahvaljujem na vremenu koje cu Vam oduzeti.  Moja mama,nažalost, boluje od raka stitne žlezde.U vezi toga nas  zanima  da li postoji odredjeni nacin ishrane po krvnim grupama.Ona je nulta  negativna.Bila bih Vam zahvalna ukoliko bi bili ljubazni i odgovorili mi na  ovaj mail.Interesuje me i ukoliko se ovakvi bolesnici pridrzavaju odredjenog  nacina ishrane, da li ce to imati nekog efekta bar u sporijem razvoju malignih celija.Uzgred moja mama izbegava svinjsko meso,kako su joj preporucili lekari i uzima dosta svežeg povrca.Unapred zahvlalna
Odgovoreno: 15. 10. 2007.
•
Izvinjavam se sto tek sada odgovaram, zbog selidbe mi nije radio mail.Na  zalost ishrana prema krvnoj grupi nece biti od velike koristi \vasoj  majci. Savetujem dosta sveyeg voca i povrca u sihrani. integralne yitarice i njihove oroiyvode, kao i izbegavanje konzervisanih namirnica i industrijske preradjevine od brasna sa dosta secera. nista drugo nije  indikovano u ovoj fazi dijagnostikovane bolesti sto se tice ishrane