Poštovana,
porodila sam se pre mesec dana i dojim bebu. Kao i mnoge mame, brine me višak kilograma i kako ih skinuti posle trudnoće (174cm/95kg), a da to ne šteti mojoj bebi, prvenstveno mislim zbog dojenja.
Možete li mi dati neki savet kako da izgubim kilograme?
Pitanje broj: #13862
Poštovana,
Odgovoreno: 29. 10. 2008.porodila sam se pre mesec dana i dojim bebu. Kao i mnoge mame, brine me višak kilograma i kako ih skinuti posle trudnoće (174cm/95kg), a da to ne šteti mojoj bebi, prvenstveno mislim zbog dojenja.
Posle višemesečnog dojenja obratite se stručnjaku za propisivanje redukcione dijete.