Poštovana, molim Vas kažite mi koju hranu treba izbegavati, a koja je preporučljiva kod ezofagitisa i hroničnog gastritisa?
Izbegavati kisele namirnice, sa dosta celuloze, masne i dimljene. Preporučuju se alkalne mineralne vode negazirane, kuvano povrće, mleko i mlečni proizvodi, obezmašćeni itd
Dodajte još priloga
Pitanje broj: #13811
Poštovana,
Odgovoreno: 30. 10. 2008.molim Vas kažite mi koju hranu treba izbegavati, a koja je preporučljiva kod ezofagitisa i hroničnog gastritisa?