Poštovana, zanima me kako da rešim problem sa kilažom jer se teško gojim! Imam 68 kg, visok 173 i hteo bih da dođem do najmanje 75 kg! Koliko bih kalorija trebalo da unosim dnevno i kako? Unapred hvala!
najbolje bi bilo d posetite dijetesko savteovaliste gde bi Vam propisali individualmno prilagodjenu dijetu, dodaje se do 1,5 kg mesecno
Dodajte još priloga
Pitanje broj: #12890
Poštovana,
Odgovoreno: 19. 10. 2008.zanima me kako da rešim problem sa kilažom jer se teško gojim! Imam 68 kg, visok 173 i hteo bih da dođem do najmanje 75 kg! Koliko bih kalorija trebalo da unosim dnevno i kako?