1. Pitanje broj: #12887
Poštovani,
imam povišen nivo holesterola koji pokušavam da držim pod kontrolom bez lekova. Naišla sam na neki čaj koji mi je pomogao, uz korekciju ishrane i umerenu fizičku aktivnost. Pošto sam negde pročitala da su kod osoba koje imaju neko vreme povišen holesterol krvni sudovi već oštećeni, zanima me da li je moguće popraviti stanje i koliko je vremena potrebno da holesterol bude u dozvoljenim granicama da bi se to postiglo.
Najlepše hvala
Odgovoreno: 19. 10. 2008.
• Povisen holesterol je samo jedan od cinioca koji utice na zdravlje srca i krvnih sudova, a on se ybirno sagledava sa nasledjem, fizickom aktivnoscu, telesnom masom, pusenjem, opstim zdravstvenim satnjem, godinama zivota itd. Sto je bilo do Vas vi ste ucinili, ali treba da se kontrolisete redovno kod svog lekara