Imam problem sa kilažom od malih nogu. Imam 23g. visoka sam 166cm, a teška sam oko 47kg., ta kilaža uvek varira kg gore - dole.Vadila sam sve nalaze, od krvi, preko želuca, do žlezda i hormona i sve je uredu. Ne znam kako da pomognem sebi, a jako sam nezadovoljna sobom.
Molim Vas ako postoji neka mogućnost da se reši moj problem...
Hvala
Pitanje broj: #12716
Odgovoreno: 19. 10. 2008.Molim Vas ako postoji neka mogućnost da se reši moj problem...
Hvala
Moye ali preko maila je to nemoguce Treba da imate licnog lekara ili nutricionistu koji bi Vam propisao dijetu prema Vasim karakteristikama i navikama