1. Pitanje broj: #12571
Poštovana,
Moj otac je pre nedelju dana operisao tumor debelog creva i sad ima stomu, nosi kesu. On je pre operacije bio nedelju dana u bolnici i posle operacije takođe nedelju dana tako da je bez hrane, samo sa infuzijama prilično smršao. Još uvek mu dajemo samo tečnu hranu i pire od povrća, pirinač i tako to. Ja sam htela da Vas pitam da mi kažete šta da mu dajem da jede da ne bi dalje mršavio, da bi popravljao kilažu. Ja znam da on nema sad normalno varenje, debelo crevo ne vrši funkciju pa sam stvarno u nedoumici čime da ga hranim.
Molim Vas da mi pomognete. Unapred hvala.
Odgovoreno: 13. 10. 2008.
• Sve što jede još dve nedelje treba da bude izmiksano, može i meso, riba, meko kuvano jaje, da ne bi dalje mršavio obavezno uključite Nutridrink 1 do 3 dnevno, a griz, puding i mlečna užina je i obavezna tokom dana bar jedna. Kiselo mleko i jogurt sa nadrobljenim hlebom ili kiflom takodje. Kasnije neka predje postepeno na mekšu hranu, nemojte da budete preterano obazrivi i to još više iscrpljuje organizam Multivitaminski suplementi obavezno, kao i sokovi od svežeg voća i povrća.