1. Pitanje broj: #12536
Moja majka je onkološki pacijent na hemoterapiji. Dg. Haemangiopericytoma metastaticum lymphonodi; Status post cholecystectomiam meta multiplex regio peritoneales et retroperitoneales. Iz Vaših tekstova i njoj i meni je potpuno jasno šta NE SMIJE da jede.
Moje pitanje glasi da Vi, kao specijalista pravilne ishrane, date predlog i savjet za meni i ishranu moje majke imajući u vidu gore navedenu dijagnozu.
Očekujući Vaš odgovor...
kolegijalno Vas pozdravljam,
Dr med. Aleksandar Babić
Odgovoreno: 11. 10. 2008.
• Putem maila, kolega, kao što znate nije moguće dati potpun odgovor. Suština pravilne ishrane za Vašu majku je voće i povrće u vidu sokova i kuvano, domaći kečap i sok od paradajza, žitarice i proizvodi od žitarica od polubelog brašna, ribu što češće može i svakodnevno, ali ne prženu, belance od jajeta, mleko i mlečne proizvode od obranog mleka, mlade sireve. Multivitaminski suplementi npr. Protectin, šitake, vitamin C se preporučuju.