1. Pitanje broj: #12221
Poštovana doktorka,
imam 25 godina i zbog držanja dijete imam problem sa nedostatkom gvožđja, a i imunitet mi je oslabljen. Zbog toga mi pojačano i vidno opada kosa. Koristila sam razne skupe preparate, koji mi nisu pomogli.
Da li možete da mi preporučite kako da na prirodan način podignem imunitet, a samim tim i rešim problem sa opadanjem kose?
Veliko hvala!
Odgovoreno: 07. 10. 2008.
• Ukoliko imate utvrđenu anemiju, morate je najpre izlečiti preparatima gvožđa koji se piju najmnje tri meseca koje će Vam propisati lekar. Zatim možete da suplementirate još tri meseca neki od preparata za jačanje kose i noktiju npr. fitoval. Međutim, morate proveriti i hormone štitne žlezde i uraditi druge laboratorijske pretrage pre nego što samoinicijativno uzimate preparate. Ishrana treba da se sastoji od integralnih žitarica i svežeg voća i povrća što češće, a korisne su i iznutrice i nemasni mlečni proizvodi