Šta sve ne smem jesti (konzumirati) za pripremu scintigrafije celog tela (mesec dana pred zakazano snimanje). Koliko soli smem unositi? Smem li konzumirati sve vrste voća? Veliki pozdrav
Hranite se uobičajeno, ali ne dosoljavajte namirnice, voće možete jesti.
Dodajte još priloga
Pitanje broj: #12037
Odgovoreno: 04. 10. 2008.Veliki pozdrav