Poštovana dr,
Pre dve nedelje mi je urađena laparoskopska holecistektomija.
Na kontroli je sve bilo u najboljem redu, laboratorijske analize rađene pre operacije su odlične.
Interesuje me kakva je ishrana preporučena posle navedenog operativnog zahvata i u kom vremenskom roku.
Unapred hvala
Pitanje broj: #11876
Odgovoreno: 03. 10. 2008.Pre dve nedelje mi je urađena laparoskopska holecistektomija. Na kontroli je sve bilo u najboljem redu, laboratorijske analize rađene pre operacije su odlične.
Dva meseca ne unosite žumance, iznutrice, masno, prženo i pohovano, kao i prevrele i masne sireve.