1. Pitanje broj: #1147
Postovana, moj kolega ima devojku - 42 godine starosti koja ima povisen holesterol. Molim Vas da mi odgovorite sta se savetuje u tim slucajevima. Kakva se dijeta propsuje za snizenje nivoa holesterola? Da li i kako povecan holesterol utice ako dodje do toga da devojka ostane u drugom stanju?
Unapred hvala.
Srdacan pozdrav,
Jasmina Z.
Odgovoreno: 08. 09. 2007.
• Dijeta pre svega iskljucuje namirnice bogate zasicenim mastima, tj.crveno meso, zumanac, iznutrice i visokomasne mlecne proizvode. Detaljemorate dobiti od dijeteticara ili lekara opste prakse. Trudnoca sama posebi podize nivo holesterola, ali to je prolaznog tj. fizioloskogkaraktera. pozdrav