Zahvaljujem na odgovoru.
Posle te operacije tumora i hemoterapije dobila sam na težini skoro 20kg. Kako mogu da smršam i koja dijeta je potrebna, krvna grupa je A negativna?
Sve najbolje
Blaga redukciona dijeta kojom biste gubili oko 2kgmesecno bila bi najbolja ya Vas, ali je mora propisati dijeteticar, nakon pregleda, prema Vasim individualnim karakteristikama
Pitanje broj: #11055
Odgovoreno: 19. 09. 2008.Posle te operacije tumora i hemoterapije dobila sam na težini skoro 20kg. Kako mogu da smršam i koja dijeta je potrebna, krvna grupa je A negativna?