1. Pitanje broj: #10981
Poštovana dr Nikolić,
Molim Vas da protumačite moje nalaze i date Vaše mišljenje, kao i da li je potrebno lečenje ili se putem ishrane može popraviti stanje. Nalaz: S- holesterol 5,32; S-trigliceridi 1,35; S-HDL 0,95; S-LDL 3,76 Index art. 3,95, utvrđeni faktor rizika 5,60. Nalaz KKS i urina b.o., ŠUK 5,04.
Imam 41 god. i pušim u proseku 15 cigareta dnevno.
Hvala
Odgovoreno: 17. 09. 2008.
• Putem ishrane pokušajte da popravite svoje nalaze, a zatim posle dva meseca najranije dajte ponovo krv na pregled. Veoma biste smanjili rizik obolevanja od bolesti srca i krvnih sudova ukoliko biste prestali da pušite i uveli redovnu fizičku aktivnost. Konsultujte svog izabranog lekara