Da li se lek Xenical, koji se koristi za
lečenje gojaznosti, može koristiti samostalno, bez konsultacija sa
lekarom? Koliko se vremenski koristi i kakvi se rezultati postižu?
Odgovoreno: 16. 09. 2008.
Po pravilu svaki lek treba da propise lekar, bey obzira da li se kupuje ili ide na recept, pa i Xenical. Vremenski moze da se koristi dozivotno jer lek ima samo lokalno dejstvo, ali to nije carobna pilula za mrsavljenje vec lek koji uz redukcionu dijetu omogucava brye mrsavljenje i popravku kardiometabolickih faktora rizika npr. sredjuje lipide u krvi. Rezultati su odlicni kod pacijenata koji lek pravilno koriste