1. Pitanje broj: #10729
Poštovani doktori, mom dedi je pre 10 dana operisano debelo crevo. Inače ima šećer oko 7. Da li možete da mi date spisak namirnica koje sme da jede? Čitala sam u novinama da je dijabetičarima dozvoljeno da uzimaju dnevno po 1 kašiku meda. Da li sme da ga konzumira? Unapred zahvalna Marijana iz Čačka.
Odgovoreno: 16. 09. 2008.