1. Pitanje broj: #10147
Postovana dr Nikolic, Molim Vas, da li biste mogli dati predlog neke dijete sa manje holesterola? U pitanju je moja mama (57 god), kojoj je ustanovljen povecan serumski holesterol. Relativno je zdrava, boluje od osteoporoze i povisenog krvnog pritiska(pije lekove), normalne kilaze. Unapred zahvaljujem.
Odgovoreno: 10. 09. 2008.
• treab da izbaci zivotinjske masti iz ishrane , kao i margarine i jela koja ih sadrze zbog visokog sadrzaja stetnih masnih kiselina, kao i zumance, iznutricei masne mesne proizvode. Ne znam koliko je povecan holesterol i kakav je odnos HDL i LDL da bi Vam dala blize informacije