1. Pitanje broj: #230212
Postovani, Interesuje me da li dete koje ima problem sa tezinom i masnom jetrom sme da jede integralnu testeninu sa zdravim dodacima kao sto je piletina, bareno povrce? Koliko je testenina uopste losa u ishrani? Da li sadrzi stetne sastojke? Hvala unapred?
Odgovoreno: 17. 08. 2024.
• Poštovana,
Naš organizam je dosta sposobniji nego što mislimo da jeste, prilagodiće se i iz hrane koju jedemo uzeti sve što mu treba.
Integralna tjestenina može da ima i preko 11gr proteina na 100gr, kada uz to dodate piletinu i povrće, dobićete obrok pun vlakana i proteina.
Jedini problem može da bude ako unosi previše bilo koje hrane. Jabuka je zdrava, ali ako pojedete danas 20 jabuka to nije zdravo ni za koga.
Isto je i sa drugim namirnicama, izračunajte koliko kalorija može da unese za svaki obrok, izmjerite hranu da unese toliko ili manje u tom obroku, i to je to, smršaće.
Srdačan pozdrav,
dr Dakić
OB New Hospital, Novi Sad