Opšta medicina  (1564)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Opšta medicina | Odgovoreno: 17.05.2017
Odgovara: dr Aleksandar Milićević

Poštovani,

Prije dvije godine počelo je da me ujutro budi pojačano lupanje srca (napominjem da se to javilo sa porodičnim problemima) i obratila sam se porodičnom ljekaru koji mi je propisao Propranolol 2x 1/2 tabletice koje sam pila par mjeseci. Nikakve promjene nisam osjetila, naprotiv, lupanje se pojačalo i osećam konstantan strah. Prekinula sam na neko vreme terapiju, a kasnije je ponovo uvela. Strašno slabo spavam, budim se u 5 h ujutru, a poslijepodne ne mogu da zaspem iako sam jako pospana i hronično umorna. Legnem i počne srce ubrzano da lupa. 
Molim Vas za savjet!

Poštovana,

Tegobe koje imate mogu da se pogoršaju kod naglog prekida terapije sa lekom koji pijete, zato je potrebno da u dogovoru sa Vašim porodičnim lekarom regulišete terapiju. Možete da proverite funkciju štitaste žlezde (hormone vezane za funkciju štitaste žlezde iz krvi-ft3, ft4, tsh, ultrazvuk žlezde). Svakako pre bilo kojih daljih analiza popričaćete sa Vašim lekarom.

Pozdrav


 Komentari (0)» Postavite komentar

Nema postavljenih komentara za ovaj odgovor.