Bolesti srca  (2511)

Postavite pitanje

Pitanje iz oblasti Bolesti srca | Odgovoreno: 05.06.2017
Odgovara: Prim. Dr Dušanka Milošević

Poštovani,

Od kada znam za sebe imala sam nizak krvni pritisak 110/70. 2013. godine nastupa menija i od tada mi je krvni pritisak povišen. Vrednost kada mi je doktorka prvi put uvela terapiju je bila 140/90. Prepisao mi je lek Vivace 2, 5 mg. Od pre dva meseca osećam konstantno pištanje u ušima. Obratila sam se kardiologu. Uradjen mi je ekg, izmeren krvni pritisak i pregled stetoskopom. Nalaz: ta 60/90 mm hg sin. Ritam. Intermed pozicija. F oko 70/ min. Bez promena u st segment. Akcija srca ritmična, naglašen ii ton nad aparatom. Normalan disajni šum na plućima. Parcijalno komponovana. Sv: hipertensio art i 10. Tinitus aurium. Th: predanost tablete a 5/5 1x1 Redergin tabl a 4, 5 mg 1x1 uvece, Bromazepam 1, 5 mg 1 tabl. uveče. Zujanje u ušima traje i dalje. Imam utisak da mi umanjuje kvalitet života. Često sam skoncentrisana i nervozna na poslu. Spava mi se non stop. Molim za mišljenje. 

Hvala.

Poštovana,

Obratite se otorinolaringologu radi ispitivanja tinitusa posle normalizacije krvnog pritiska.

Pozdrav


 Komentari (0)» Postavite komentar

Nema postavljenih komentara za ovaj odgovor.